Takeaway treeni

Mä en oo vieläkään päässyt punttisalille johtuen siitä, etten raaski olla vauvasta erossa edes sen aikaa. Mutta se onkin antanu mielikuvitukselle tilaa varioida treeniä kuntosalin ulkopuolella. Olen jo aikasemmin hankkinut kotiin käsipainoja, kuminauhoja ja vauvan tultua jumppapallon lähinnä nukutustarkoitukseen, mutta onpahan siitä käyttistä myös jumppaan.

Kuminauhat on siitä mahtavat ihan jokaisen hankkia koska niillä pystyy tekee yllättävänkin monipuolista jumppaa. Halpaa ja helppoa. Me harrastetaan paljon vaunuttelua ja kuminauha kulkee kätevästi vaunuissa mukana. Sillävälin kun rakkaudenhedelmä vetää sikeitä voi mami lenkin päätteeksi pumppailla vähän kuminauhoilla. Hyväksi havaittu 😉

Kulkeehan kuminauhat järisyttävän kätevästi myös taskussa jos ei vaunurallia harrasta.

Pystysoutu
Vipareita

 

Rinta
Soutua
Jos halajaa pientä vastusta ja haastetta kuningasliikkeeseen kyykkyyn voi nauha olla tässäkin passeli.
Jos ei hauislihas saa vielä vauvan kantamisesta tarpeeksi ärsykettä.

 

Mä en lähtis kauheesti pistää painoarvoo toistoille ja sarjoille tässä jumpassa. Itse pidän laskua lähinnä minimitoistoista 15-20 ja sarjoja teen fiiliksen mukaan 3-5. Liikkeitä teen vaihtelevasti muutaman putkeen tai yksitellen omilla palautuksilla. Anna mielikuvituksen kukkia liikkeissä ja pumppaile menemään! Ei tää oo niin vakavaa 😉

Tärkeintä on nauttia raikkaasta ulkoilmasta ja reippaasta olosta. Nauhoilla olen herätellyt lihaksia ja saanut vetreän olon.

Veri kiertää, aineenvaihdunta saa pientä buustia, mieli kirkastuu ja kroppa kiittää! 😉

 

Nauttikaa ihanista keleistä ja raikkaasta syysilmasta (jos ei sade haittaa 😉 ), liikkukaa päivittäin ja nauttikaa toisistanne <3

Reipasta viikkoa!

-A-

 

 

Sulje