Treffit valkun kanssa + palaute kuntotsekistä

Pari päivää sitten näin pitkästä aikaa valmentajaani Energy Puls Wellnesscenterillä kuntotsekin merkeissä. Olen siis yrittänyt kasvattaa lihasmassaa ja kesittynyt erityisesti yläkroppaan ja pakaraan. Kisapainosta olen jo hyvin kaukana enkä viime off- kaudella painanut näin paljoa edes dietille lähtiessä. Treenannut olen 4- 5 kertaa viikossa salilla ja aerobisia en oikeastaan ole tehnyt yhtään muutamia ulkotreenejä ja kiertoharjoittelu tyyppisiä treenejä lukuun ottamatta. Työ kahvilalla on todella kuluttavaa, joten yleiskunto pysyy hyvänä sen avulla. Olen meinaan sitä mieltä että ihmisen on pidettävä peruskunnostakin huolta vaikka kuinka kehityskaudella oltaisiinkaan.

Olen todella tyytyväinen mun valmentajaan. Meillä synkkaa todella hyvin ja hän on kisojen jälkeen pitänyt yhteyttä ja antanut ohjeita miten pitää olla, ajatella ja treenata. Jani piti sitä hyvin tärkeänä että kalorit nostetaan suhteellisen nopeasti korkealle kisojen jälkeen ja pidetään terveydestä hyvää huolta, henkisestä ja fyysisestä. Jani on takonut päähäni että kehityskausi on ihan hurjan tärkeä. Se on se aika kun sitä nimenomaan kehitytään ja parannetaan fysiikkaa. Siihen kuuluu todella kova treeni, tarpeeksi ruokaa ja lepoa. Rennostikin on näiden juttujen ohella pitänyt myös ottaa ja niin olen tehnytkin. 🙂

Tunnen itseni tällä hetkellä todella hyväksi kropassani. Tunnen oloni terveeksi ja hyvinvoivaksi. Haluan tietysti jatkuvasti kasvaa ja kehittyä, mutta olen ylpeä siitä mihin olen nyt jo tullut. Janin palaute kuntotsekistä oli positiivinen. Tasaisesti on kuulemma tullut hyvin lihasta ja varsinkin selästä ja takalistosta sain palautetta että lihasta on tarttunut. Vielä saa tarttua enemmänkin, joten lihastalkoot jatkuu. Tehtiin Janin kanssa vähän suunnitelmaa tulevalle ja sovittiin muutamat tuplatreeniviikot. Eli niin että teen muutamina päivinä kahdesti salitreenin, aamulla sekä illalla. Aika superkivaa!

Motivaatio on huipussaan ja seuraavassa treeniohjelmassa keskitytäänkin paljon voimaan ja erityisesti olkapäihin. Kaloreita pyrimme nostamaan niin korkealle kuin vain pystytään ja näillä näkymin tammikuussa alkaakin sitten dieetti kevään Fitness classicia varten.

– Johanna

1
Jaa:

Vastaa

Close Menu

Black Friday