Uusi treeniohjelma mulle ja pepputreeni sulle

Moikka!

Toivottavasti sinne ruudun toiselle puolelle kuuluu hyvää! Tänne kuuluu, viime viikonloppu oli meinaan todella ihana synttäriviikonloppu Porissa. Oltiin kavereiden kanssa brunssilla, kahviteltiin perheeni kanssa, sain paljon lahjoja (mikä oli yllätys) ja mikä parasta ehdin olemaan pitkästä aikaa oikeasti Matiaksen kanssa kahdestaan. Koska asumme tällä hetkellä puolet vuodesta erillään, on tärkeä joskus vain ehtiä olemaan yhdessä kotona ilman sen suurempia suunnitelmia. Tällä viikolla minulla pyörähtääkin harjoittelu koulusta käyntiin ja olen itseasiassa aika innoissani. Harjoittelut kouluissa muistuttaa aina siitä miksi tätä koulua käyn ja antaa motivaatiota sitä kautta koko hommaan.

Näin valmentajaani pari viikkoa sitten treenien ja palaverin merkeissä ja teimme yhdessä vähän treenisuunnitelmia. Niinkuin olen teille kertonut, viime treeniohjelmassa painopiste oli selässä. Selän kasvuprojekti saa todellakin jatkua, mutta sovimme että seuraavaksi priorisoidaankin pakaroita! Jos en keskity jalkatreeneissä pakaran hermotukseen, niin minulla menee liikeet helposti takareisille tai etureisille. Kehittyäkseen tarvitaankin usein myös ajatusta. Aivot narikkaan hikijumppa voi olla joskus juurikin sitä mitä tilanne vaatii, mutta jos halutaan maksimoida lihaksen kasvu, treeni tarvitsee myös ajatusta hommaan mukaan. Viime viikolla vähän sooloilin ja vedin fiilispohjalta pakaratreeniä. Voin kertoa että osui ja upposi..

Testaa jos uskallat!

– lämmittely: ylämäkikävely juoksumatolla (reipas vauhti ja paljon ylämäkeä) + pakarajoustoja kuminauhalla

– Sumo maastaveto 4 x 8
– Smithissä kyykky jalat vähän etuviistossa leveällä 3 x 10
– Pystyprässi jalat leveällä jalka kerrallaan 3 x 12 (molemmat jalat)
– A) Köydellä alataljaveto jalkojen välistä 3 x 10 B) Pakarapuristus/ jalkojen ojennus penkillä 3 x 15
– A) Reversehack 3 x 8 B) Kyykkyhypyt eteen 3 x 15
– Askelkyykkykävelyt pitkällä askeleella 2 x 30
– Loitontajalaite pylly irti penkistä painon lisäyksillä, putkeen: 1 x 20, 15, 12, 10, 8, 6

– Venyttelyt, jäähdyttelyt, syömään ja huilaamaan -> Taattu pyllynkasvu!!

Tänään starttaakin uusi viisijakoinen treeniohjelmani! Olen ihan innoissani, se vaikuttaa meinaan ihan hullun hyvältä!
– Johanna

0
Jaa:

Vastaa

Close Menu

Black Friday