Lepopäivä-Lepoviikko

Se on ihan ok- vaikka jätän treenin väliin.

Se on ihan ok – jos pidän viikon, jossa käyn salilla vain kerran.

Ajattelu jota olen tässä opetellut omaksumaan. Mun ei todellakaan tarvitse ottaa 5:den treeni kerran viikkoja. Kuulostaa varmaan hullulta, mutta joo tälläsessä tilanteessa oltiin alku talvesta. Saatoin jopa tuntea huonoa omatuontoa siitä, että en oikeesti jaksanut mennä treenaamaan. Juttelin treinerin kanssa tosta, joka sanoi lauseen mikä avasi silmät ja korvat. Silloin tajusin, että mä saan ja mun pitää kuunnella kehoa ja mieltä. On aivan turhaa mennä salille vaan, koska oon rytmittänyt päähäni sen 5 krt/vko aikataulun. Nyt oon höllännyt tahtia ja tykkään tästä. Treenit kulkee paljon paremmin ja ei tarvii keksii juoksumatolla, että mitähän hittoa mä nyt sit tänään treenaisin. Alkuun se ajatus kuitenkin suoraan sanottuna pelotti. Miksikö? Kai sen voi laittaa piikkiin nimeltä entinen sohvaperuna.. Taistelutanner kakkonen on tässä selkeesti ton oikean syömisen kanssa se, että osaan olla armollinen itselleni.

SÄ ET OLE KUITENKAAN HUIPPU URHEILIJA, JOTEN CHILLAA NEITI HYVÄ VÄLILLÄ! SILLÄ JOSSAIN VAIHEESSA SUN KROPPA TEKEE TÄYDELLISEN STOPIN!!

Se oli lause, joka säpsäytti.. Mulla on ystäväpiirissä ollut lähiaikoina paljon ylikunto tapauksia, tuoreimpana mun oma treineri. Mun se omakohtainen vasenrintalihas ylikunnossa kokemus oli ehkä pieni varoitus mihin tää voi pahimmillaan mennä! Mut miten ton sit siinä huumassa voi välttää? Urheilu antaa kuitenkin niin paljon, että sille vaikea sanoa ei. Tajusin nimittäin tossa kun veti pikakelauksen näihin neljään vuoteen, että mulla on ollut koko ajan joku tavoite. Kun jokin oli saavutettu oli, jo uusi tavoite asetettu!

 

Jäinkö sitten johonkin ”mikään ei riitä treenaamisessa koukkuun”? KYLLÄ JÄIN!!

Kuinka helppoa se olikaan;

  1. -30 kg
  2. -50 kg
  3. Peruskunto kohdilleen
  4. Lihakset näkyviin
  5. Tough Viking 2017
  6. Ykkösen enkkoja uusiksi
  7. Käsillä kävely
  8. Voimaleuka

STOPSTOPSTOOOOOOPPPPP!!!! Mitä jos vaikka vaan silleen kävis treenaamassa sen treeni ilon vuoksi ja tunkis tavoitteet hornan kuuseen hetkeksi 🙂

Käytiin eilen treinerin kanssa läpi näitä ajatuksia ja sovittiin yhteisesti, että nyt kääntyy uus sivu mun elämäntapa remontissa. Sen sivun nimi on treeniä sulassa sovussa oman pään kanssa!! Mä harjoittelen, kuuntelen kroppaani tän asian kanssa ja annan sille armoa olla laiska!

Pidä huolta tärkeimmästä eli itsestäsi! Elä täysillä ja nauti! Aurinkoa just sun perjantaihin, sä oot upee just tollasena kuin oot <3

 

 

0
Jaa:

This Post Has 2 Comments

  1. Just näin!
    Mä itse oon joutunut myös kuuden vuoden tavoitteellisen (ja ulkonäkökeskeisen) treenaamisen jälkeen opetella tätä.
    Nyt mulla on lepoviikko takana ja sen perään tuli ongelmia salikortin kanssa niin, että mulla ei nyt oo tällä viikolla voimassa olevaa salijäsenyyttä ollenkaan. Ensin meinasin hätääntyä, että eiiiii, toinen salivapaa viikko putkeen, kunnes rauhoituin. Nyt on hyvät kelit ja meillä on yhteensä sellainen 112kg kahvakuulia kotona plus tietty joku 20 vastuskuminauhaa ja leuanvetotanko ja renkaat ja…. 😀 Ei muuta kuin pihalla treeniä vaan kahvakuulien ja muiden kanssa! Ei se kunto ja voimatasot romahda, vaikka salilta pysyis kaks viikkoa putkeen poissa. 🙂

    1. Kiitos Annika <3
      Huomaan, että kun pääkoppaan oon jotain takonut sen vaihtaminen ei olekaan niin helppoa.
      Babys step, hyvä tästä tulee.
      Noi ulkotreenit kuulostaa niin siisteiltä, hih koskas oot Helsinkiin tulossa ni mennään vetämään yhdessä treenit 😉
      Aurinkoa sinne <3

Vastaa

Close Menu

Black Friday