Flunssaa vastaan – smoothie

Nyt alkaa flunssakausi olla kuumimmillaan, joten kaikki vastustuskykyä kohentavat keinot kannattaa ottaa käyttöön. Vastustuskykyyn vaikuttavat monet asiat, eikä smoothiella sitä yksinään nosteta. Riittävä ravinto, lepo ja käsihygienia ovat kieltämättä tärkeämmässä roolissa, mutta vitamiineja kannattaa silti nauttia ja mieluusti ihan ruuan muodossa, eikä pelkästään purkista. Väsäsin eilen smoothien, jossa on paljon vitamiineja ja vastustuskykyä boostaavia aineksia. Alla resepti tähän herkkuun!

Flunssaa vastaan – smoothie

  • 1 banaani
  • iso pala inkivääriä
  • pala kurkumaa
  • pieni kourallinen tyrninmarjoja
  • n. 1 dl mustaherukkaa
  • loraus kookosjuomaa
  • 1 mitallinen kookosheraproteiinia
  • 1 tl macajauhetta

Todella herkullinen ja terveellinen drinkki! Sopii myös treenin jälkeiseksi palautusjuomaksi. Pistäkää kokeiluun 🙂

3
Jaa:

This Post Has 4 Comments

  1. Menee testiin 💪❤️

    1. Hei hienoa! 🧡 Kerro sitten mitä tykkäsit 😊

  2. Mä saan nää smoothieinnostykseni aina siihen vaiheeseen, että ostan jääkaapin täyteen aineksia…. ja sitten heittelen ne sieltä roskiin kun menneet huonoksi. Odotan pari kk ja toistan…🙈

    1. Voi ei! Sun täytyy vaan pakottaa ittes aluksi vääntämään niitä ja sit siitä tulee joskus rutiini 😀 Ja alota jostain helpoista aineksista, mitkä esim. säilyy pakkasessa ja mitkä ei mee pilalle nopeesti.

Vastaa

Close Menu

Black Friday